Nem minden arany ami sárgaréz

Agyszint

Agyszint

Egy idős hölgy egyedül utazott a tengerjáró hajón.

2019. szeptember 07. - cascade

Egy idős hölgy egyedül utazott a tengerjáró hajón. Egy férfi megkérdezte, miért. A válasz elgondolkodtató volt...

Egy férfi írta le a történetet, ami aztán bejárta az internetet: két éve egy luxushajóúton voltam a feleségemmel. Megkérdeztem a pincért, ki az az idős hölgy, akit mindenki a személyzetből szemmel láthatóan jól ismert, és mindig egyedül volt? Elmondta, hogy ő Mama Lee, aki évek óta a hajón él. Most 88 éves.

Alkalomadtán megszólította az idős hölgyet, aki szívesen elmondta, miért is utazgat egyedül.

A férjem pár éve meghalt. a gyermekeink kirepültek, családot alapítottak, így egyedül maradtam. Gondoltam, hogy idősotthonba megyek, de meglepődtem milyen drága. Aztán számoltam: ha eladom a házamat, és abból a pénzből, valamint a férjem után kapott örökségemből és az én nyugdíjamból akár éveken keresztül élhetek egy óceánjáró hajón, ahol mindennel el vagyok látva, semmire nincs gondom. Lefoglaltam az 535-as kabint, és a Crystal Serenity óceánjáró lett az otthonom.

A férfi meglepődött, de a nő részletezte, miért is éri meg neki a hajón lenni.

- A korom miatt féláron lehetek itt, az napi 65 font, amiért ennyi mindent kapok:

1. Ingyen étkezés. Annyit eszem, amennyit akarok, behozzák a kabinomba a reggelit, és finom a koszt, nem úgy, mint az idősek otthonában.

2. Van ingyen uszoda, szórakozás, és ingyen kimossák az szennyeseimet is.

3. Ingyen van a fogkrém, a sampon és a tusfürdő. Takarítószerekre sem kell költenem, mert naponta áttakarítják a kabinomat.

4. Úgy kezelnek, mint egy vendéget, nem úgy, mint az idősotthonban, ahol egy vagyok a szenilis öregek között.

5. Akár minden este táncolhatok, és kéthetente új barátokat szerzek!

6. Itt minden elektromos eszköz működik, és ha nem, szó nélkül megjavítják..

7. Ha eltöröm a lábam, szuperlakosztályba tesznek, nem az elfekvőbe.


Ez a fotó a 88. születésnapján készült

- Ja, és mellesleg bejártam, Afrikát, Ázsiát és Dél-Amerikát. Az egész világot láttam! Ha pedig meg akarok halni, csak beesek a tengerbe, temetési költségek nélkül. Sok idős ember csak arra spórol az utolsó éveiben, hogy a temetésre félretegyen, és ne jelentsen gondot a családjának. Hát nincs igazam?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cascade.blog.hu/api/trackback/id/tr3415050668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása