Nem minden arany ami sárgaréz

Agyszint

Agyszint

Ciciparádé (+18)

2019. május 26. - cascade

Megmutassam a tetkómat?

01_1.gif

 

Látod, ez pont olyan mint amikor szétmegy a függöny

02.gif

 

Minden alkalommal ilyen alaposan meg kell mosni a tőgyet fejés előtt

03.gif

 

Most nézd meg, hogy összement ez a trikó a mosásban, pedig csak 40 fokon mostam.

04.gif

 

Jelentkeztem űrhajósnak de nem vettek fel. A súlytalanságban állítólag folyton pofáncsapkodnám magam

05.gif

 

Csöngess be hozzám jóbarát...

 

Kicsit még álmos vagyok

07.gif

 

Egy jobb helyre nem tudok elmenni főzni, ahogy megkeverem a tojásokat rögtön lecsúszik rólam a ruha

08.gif

 

Még 10 perc gyerekek, rögtön kész a vaj a reggeli kiflihez

09.gif

 

Hoppá, csengettek

10.gif

 

Szia, Kata vagyok. Van egy Pepsid?

11.gif

 

Ha nem nyitom ki a szám, eldurran.

12.gif

 

Végre itthon, már majd' megőrültem úgy viszketett.

13.gif

 

Hallgasd csak közelebbről, milyen érdekes hangokat adnak amikor összeverődnek

14.gif

 

Ezt csináld utánam, kéz nélkül. De lehet, hogy csak rossz helyre kentem a sikosítót.

15.gif

 

Hoppá, valamit ottfelejtettem

16.gif

 

Egy pillanatra megnézheted milyen érdekesen sültem le a nyáron.

17.gif

 

Nem vettek fel titkárnőnek, azt mondták nem látom a billentyűket.

18.gif

 

Van még benne 5 liter, megyek szoptatni

19.gif

 

Ezzel így el tudok játszadozni napestig

20.gif

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cascade.blog.hu/api/trackback/id/tr4314862948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása